Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.


The Path to Staff Product Designer
הספר הוא מדריך מובנה לצמיחה תפקידית מרמת Senior/Product Designer לרמת Staff (או תפקיד דומה כמו Lead/Principal), תוך התמקדות בכישורים אסטרטגיים, חשיבה עסקית, ניהול פרויקטים והשפעה בין-תחומית. הוא מבוסס על מחקר מעמיק — איך מעל 50 חברות מעריכות עובדים בתפקידים גבוהים, ריאיונות עם מעצבים בכירים והסקת לקחים מתוך קריירות אמיתיות. בתוך הספר מוצגות דרכים לזהות פערי יכולות, לבנות תוכנית צמיחה אישית (Growth Plan), לבחור פרויקטים שיקדמו אותך, להגדיל חשיפה, לשפר תקשורת עם Stakeholders ולקבל קידום באופן מודע ואפקטיבי.

Artiom Dashinsky
Artiom Dashinsky
מתודות ושיטות עבודה
חיפוש עבודה וראיונות
ניהול


Strategic Writing for UX
הספר עוסק בכתיבה אסטרטגית לממשקים דיגיטליים ובתפקיד המרכזי של המילים בעיצוב חוויית משתמש. הוא מסביר איך לכתוב טקסטים שמניעים מעורבות, המרה ושימור משתמשים — החל מכפתורים והודעות שגיאה ועד לתהליכי הרשמה ותוכן אפליקטיבי. הספר מציע כלים מעשיים, דוגמאות מהשטח ותבניות עבודה לכתיבה ממוקדת מטרה, תוך חיבור בין צרכי המשתמש לבין מטרות העסק. בנוסף, הוא מלמד כיצד למדוד את השפעת התוכן באמצעות בדיקות משתמשים, A/B testing ומדדי הצלחה, כדי לשפר כל הזמן את חוויית המשתמש. זהו ספר מומלץ למעצבי UX, כותבי UX, מנהלי מוצר ואנשי תוכן שרוצים להפוך מילים לכלי אסטרטגי וחכם בעיצוב מוצרים דיגיטליים.
Torrey Podmajersky
מיקרוקופי
אפיון
מתודות ושיטות עבודה
מחקר


Product Design Portfolio
מדריך שמיועד למעצבי UX שמחפשים ליצור תיק עבודות מרשים שיעזור להם להתבלט בראיונות עבודה. הוא מסביר איך לבחור פרויקטים נכונים, לבנות Case Study ברור ומשכנע, להראות לא רק את העיצוב הסופי אלא גם את התהליך, המחקר, האתגרים והתובנות – ולהגיש הכל בצורה ויזואלית ובעלת סיפור. השימוש בו מסייע להבין מה מעסיקים רוצים לראות, איך להציג את העבודה שלך בצורה שמדגישה את החוזקות שלך, ואיך להשתמש בתיק העבודות כמנוף לקריירה.

Artiom Dashinsky
Artiom Dashinsky
מתודות ושיטות עבודה
חיפוש עבודה וראיונות
ג'וניורים


Product Design Career Workbook
הספר Reflect on Your Design Career to Gain Clarity and Grow הוא מחברת עבודה (workbook) שמציעה 39 תרגילים מעשיים שמטרתם לעזור למעצבים להפעיל הרהור עצמי, לקבל בהירות על הקריירה שלהם, ולצמוח באופן מודע.

Artiom Dashinsky
Artiom Dashinsky
מתודות ושיטות עבודה
אפיון
תרגילי לוח


The Effective Product Designer
הספר הוא מדריך למעצבי מוצר שרוצים להרחיב את השפעתם מעבר לעיצוב ויזואלי. הוא מציע שיעורים פרקטיים על תקשורת, קבלת החלטות, בניית השפעה בארגון ומיתוג אישי — במטרה להפוך את המעצב לדמות אסטרטגית ומשפיעה יותר בתהליך פיתוח המוצר ובקריירה.

Artiom Dashinsky
Artiom Dashinsky
חיפוש עבודה וראיונות
עבודה בצוות
ניהול
מתודות ושיטות עבודה


The User Experience Team of One
הספר נועד למעצבי חוויית משתמש שעובדים לבד או בצוותים קטנים, והוא משמש כמעין "ערכת הישרדות" לעולם ה־UX. הוא מציע שיטות עבודה יעילות, כלים פרקטיים ומתודולוגיות שמותאמות במיוחד למצבים שבהם אין משאבים רבים או צוותים גדולים. הספר מסביר איך לבצע מחקרי משתמשים, לעצב ממשקים, ליצור פרסונות, למפות מסעות משתמש, ולתקשר ערך של חוויית משתמש לארגון – הכל באופן פשוט, מהיר ואפקטיבי. הוא משלב דוגמאות, טיפים ותבניות פעולה כדי לעזור למעצבים להתמודד עם האתגרים היומיומיים של ניהול תהליכי UX כשהם "צוות של אחד".
Leah Buley & Joe Natoli
מתודות ושיטות עבודה
ניהול
עבודה בצוות
מחקר
אפיון


Content Design
מדריך פרקטי ליצירת תוכן דיגיטלי שמבוסס על צרכי המשתמש ולא רק על מה שהארגון רוצה להגיד. הוא מלמד איך לבצע מחקר משתמשים, לאסוף נתונים ולהבין את הקהל, ואז לתכנן, לכתוב ולעצב תוכן כך שיהיה ברור, נגיש ורלוונטי. הספר מציג שיטות עבודה כמו סיפורי משתמש (User Stories), מיפוי מסעות משתמש (Journey Mapping), כתיבה זוגית (Pair Writing) וביקורות תוכן (“Crits”), כדי ליצור תהליך תוכן שיתופי ויעיל. המהדורה השנייה כוללת דוגמאות עדכניות וכלים חדשים שמסייעים לבנות חוויות תוכן פשוטות, שימושיות וממוקדות משתמש.
Rachel Edwards ,Sarah Winters
אפיון
מתודות ושיטות עבודה
מיקרוקופי


Interviewing Users: How to Uncover Compelling Insights
הספר מתאר תהליך מעשי ומעמיק של ראיונות משתמשים — איך להכין אותם, כיצד לנהל שיחה שתחשוף תובנות אמיתיות ועמוקות, ואיך להשתמש במידע שמתקבל כדי להשפיע על המוצר והארגון. הוא מדגיש שנדרש להיות פתוח ומסוגל לוותר על הנחות מוקדמות, לבנות אמון עם המרואיין, ולשאול שאלות שמזמינות סיפור — לא רק עובדות. בנוסף, הוא עוסק בלוגיסטיקה (גיוס משתתפים, תיעוד, שיטות מרחוק), בניתוח הנתונים וביצירת סינתזות של הממצאים, וכן בדרך יצירת השפעה בארגון כך שהמחקר לא יישאר רק דוח אלא יהפוך למניע לשינויים ממשיים.
Steve Portigal
מחקר
מתודות ושיטות עבודה


The Path to Senior Product Designer
הספר הוא מדריך שמנחה מעצבי מוצר איך לעשות את הקפיצה מתפקיד ביניים (mid-level) לתפקיד Senior. הוא מציג מסלול צמיחה ברור עם כלים מעשיים — הערכת יכולות נוכחיות, קביעת מטרות, תרגילים אקטיביים, ושיפור מיומנויות כמו תקשורת, הצגת עיצוב, משא ומתן עם בעלי עניין, ניהול זמן ואחראיות. הספר מדגיש שהעלייה בתפקיד לא תלויה רק בכישורים הטכניים אלא גם ב־soft skills ובהבנה אסטרטגית של איך מעצב תורם לארגון.

Artiom Dashinsky
Artiom Dashinsky
חיפוש עבודה וראיונות
מתודות ושיטות עבודה
ניהול
עבודה בצוות


הפסיכולוגיה של האינטראקציה: עיצוב חוויה אנושית
אם מסקרן אתכם מה מתרחש במוחם של המשתמשים שלכם, אם אי פעם רציתם להיות מסוגלים לחזות את פעולותיהם ולהבין את המניעים העמוקים ביותר שלהם, ובכן – עכשיו אתם יכולים. הספר רותם את הכוח המדעי של הפסיכולוגיה הקוגניטיבית בשילוב עם הניסיון המקצועי העשיר של ד"ר מונר ומספק מבט מרתק על משתמשים ועל ההתנהגות שלהם כבני אנוש. ד"ר מונר מראה בשפה פשוטה ובגובה העיניים כיצד המשתמשים סורקים מסך, מפנים קשב, לומדים מידע חדש, משננים ומעבדים מידע, מקבלים החלטות, חווים רגשות ועוד. זהו ספר המאפשר לקבל הצצה אל נבכי המודע ותת המודע של בני אדם ושתוכלו באמצעותו להבין את המשתמשים שלכם ולספק תחזיות מדויקות על ההתנהגות העתידית שלהם. זה לא עוד ספר על אפיון חוויית משתמש, זה ספר על תהליכים פסיכולוגים עמוקים אשר יאפשרו לכם להכיר את המשתמשים שלכם טוב יותר. זהו ספר על אפיון לבני אדם.

Ofer Monar, Ph.D. | UXer
ד״ר עופר מונר
פסיכולוגיה
אפיון


Lean UX
הספר מציג שיטה לעיצוב מוצרים בצוותים אג׳יליים תוך התמקדות בלמידה מהירה, ניסוי ובדיקת הנחות. במקום מסמכים ותהליכים כבדים, הספר מדגיש יצירת אבטיפוס מהיר, קבלת פידבק ממשתמשים ושיתוף פעולה צמוד בין מעצבים, מפתחים ומנהלי מוצר — כדי לבנות מוצרים שמביאים ערך אמיתי ללקוח ולעסק.
Jeff Gothelf & Josh Seiden
מתודות ושיטות עבודה
עבודה בצוות
ניהול


User Friendly
הספר בוחן איך עקרונות העיצוב וחוויית המשתמש עיצבו את העולם שבו אנו חיים. הוא מספר את ההיסטוריה של העיצוב הידידותי למשתמש, מסביר את "החוקים הנסתרים" שמעצבים משתמשים בהם כדי לגרום לנו להבין ולהשתמש בטכנולוגיה באופן אינטואיטיבי, ומראה איך בחירות עיצוביות משפיעות לא רק על מוצרים אלא גם על התרבות, ההתנהגות והחברה כולה. מעבר להצלחות, הספר מציב שאלות ביקורתיות על האתיקה והכוח של עיצוב — האם הוא באמת משרת אותנו או לפעמים גם מכוון אותנו בדרכים שאינן תמיד לטובתנו.
Cliff Kuang & Robert Fabricant
השראה
אפיון
מתודות ושיטות עבודה


100 Things Every Designer Needs to Know About People
הספר מספק אוסף של 100 תובנות פסיכולוגיות שמיועדות למעצבים — מתמקד בדרך שבה אנשים רואים, קוראים, זוכרים, חושבים, מונעים לפעולה, מרגישים ומקבלים החלטות. כל נקודה מוצגת בקצרה — לפחות עמוד-שניים — עם דוגמאות מהעולם האמיתי, הסברים מדעיים ויישומים פרקטיים. הספר בנוי כך שניתן לדלג בקלות לפרקים שמעניינים אותך במיוחד, ולמצוא שם עקרונות פשוטים שיאפשרו לשפר ממשקים, תוכן וחוויית משתמש באופן מיידי.
Susan Weinschenk
פסיכולוגיה
אפיון


Storytelling in Design
הספר מסביר איך להשתמש בסטוריטלינג כדי להפוך מוצרים לחווייתיים וברורים יותר עבור המשתמש. הוא מראה איך אפשר לבנות רעיון פשוט כסיפור מובן, שמקל על תהליך העיצוב, יוצר חוויה אחידה בכל המכשירים, מחזק את הקשר של המשתמש למוצר, ועוזר גם לצוותים וגם ללקוחות להבין את הערך שבו.
Anna Dahlström
השראה
אפיון
מתודות ושיטות עבודה


Inclusive Design for a Digital World
הספר “Inclusive Design for a Digital World” מאת Reginé Gilbert עוסק בעיצוב מכליל ובנגישות דיגיטלית. הוא מסביר איך לעצב אתרים, אפליקציות ומוצרים דיגיטליים כך שיהיו נגישים ושימושיים לכולם — כולל אנשים עם מוגבלויות, צרכים מגוונים, ורקעים תרבותיים שונים. הספר מציג: • עקרונות נגישות לפי סטנדרטים כמו WCAG. • כלים ושיטות לתכנון ממשקים שמתאימים לקהל רחב. • דוגמאות מעשיות ושילוב נגישות כבר בשלב האפיון והעיצוב. זה מדריך פרקטי למעצבי UX/UI, מפתחים ומנהלי מוצר שרוצים ליצור חוויות דיגיטליות שוויוניות, ידידותיות ומכלילות.
Regine M. Gilbert
נגישות
אפיון
מתודות ושיטות עבודה


Microcopy: The Complete Guide
הספר הוא מדריך מקיף לכתיבת מיקרוקופי – הטקסטים הקטנים שמלווים את המשתמש בממשק דיגיטלי: כפתורים, הודעות שגיאה, טפסים, טיפים ועוד. הוא מציג איך בחירה מדויקת של מילים קצרות יכולה להפוך חוויה טכנית לקרובה, אנושית וברורה יותר, ולסייע למשתמשים להתקדם בקלות ובביטחון. מעבר להסברים עיוניים, הספר כולל דוגמאות רבות מהעולם האמיתי, כלים פרקטיים ושיטות עבודה שיסייעו לכל מי שעוסק בעיצוב חוויית משתמש, כתיבה או מוצר – ליצור ממשקים נגישים, נעימים ומניעים לפעולה.

Kinneret Yifrah
כנרת יפרח
מיקרוקופי
אפיון
מתודות ושיטות עבודה


מיקרו-קופי: המדריך המלא
הספר הוא מדריך מקיף לכתיבת מיקרוקופי – הטקסטים הקטנים שמלווים את המשתמש בממשק דיגיטלי: כפתורים, הודעות שגיאה, טפסים, טיפים ועוד. הוא מציג איך בחירה מדויקת של מילים קצרות יכולה להפוך חוויה טכנית לקרובה, אנושית וברורה יותר, ולסייע למשתמשים להתקדם בקלות ובביטחון. מעבר להסברים עיוניים, הספר כולל דוגמאות רבות מהעולם האמיתי, כלים פרקטיים ושיטות עבודה שיסייעו לכל מי שעוסק בעיצוב חוויית משתמש, כתיבה או מוצר – ליצור ממשקים נגישים, נעימים ומניעים לפעולה.

Kinneret Yifrah
כנרת יפרח
מיקרוקופי
אפיון
מתודות ושיטות עבודה


Solving Product Design Exercises
הספר הוא מדריך מעשי שמיועד למעצבי מוצר (UI/UX) שמעוניינים להתכונן לראיונות עבודה ואתגרים דיגיטליים. הוא מציג מסגרת של 7 שלבים לפתרון תרגילי עיצוב, כ־30+ דוגמאות של אתגרים (white-board, take-home ועוד), וגם פתרונות מלאים לדוגמאות מוחשיות. בנוסף, הספר מסביר איך להציג את העבודה שלך, איך לחשוב מבחינת העסק והמשתמש, ואיך לבנות תיק עבודות שמדגים יכולות ולא רק עיצוב ויזואלי.

Artiom Dashinsky
Artiom Dashinsky
ג'וניורים
חיפוש עבודה וראיונות
מתודות ושיטות עבודה
תרגילי לוח
אפיון


ידידותי למשתמש: טכנולוגיה, שמישות והנדסת אנוש
מי מאתנו לא התנסה בחוויה המתסכלת של תפעול מכשירים יומיומיים תוך כדי ניסיונות כושלים לבצע פעולה פשוטה? מכשירים תמימים שתפקידם לעזור ולהקל על חיינו הופכים עד מהרה למקור למפח נפש ובזבוז זמן. בעיות תפעול של מכשירים ותוכנות הן אחד ממקורות התסכול המובהקים של משתמשי הטכנולוגיה. כאשר אנו נתקלים בקושי תפעולי רובנו נוטים להאשים גורמים לא רלוונטיים, בראש ובראשונה את עצמנו – את היכולת הטכנית הדלה שלנו או למשל שלא קראנו כראוי את המדריך למשתמש. את המעצב התעשייתי או את המהנדס שפיתחו מכשיר מסובך, לא יעיל ולא נוח – אותם בדרך כלל איננו רואים כאחראים. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשרוד, הנדסת האנוש מאפשרת לנו לשרוד את הטכנולוגיה. ספר זה עוסק בהנדסת אנוש ובטעויות התכנון והעיצוב של מכשירים הגורמים להם להיות עוינים למשתמשים. הנדסת האנוש מספקת את העקרונות למניעת בעיות בממשקי התפעול, לטובת תכנון מוצרים "ידידותיים למשתמשים". ספר זה מנסה לתאר את משמעות המפגש בין המשתמשים לבין הטכנולוגיה אשר בשימושם, ולהבהיר באמצעות דוגמאות את העקרונות הללו. המחבר מתאר את התוצאות השליליות של שימוש במוצרים טכנולוגים קשים להפעלה וסוקר בעיות הנובעות מעושר תפעולי עודף, מאי הבנות בתפעולן של מערכות אוטומטיות, מתכנון לקוי של אופני תפעול, מבעיות פיזיות הקשורות בעיצוב המכשירים, מבעיות של תפעול תלוי זמן ועוד. הספר מסביר שיטות מוכרות לשיפור הממשק "אדם-מכונה", על ידי אבחון בעיות שמישות ומניעתן. השיטות כוללות הסרת חסימות והגבלות לוגיות, יצירת מזמינות תפעולית, ניתוח וסילוק טעויות תפעול ותשומת לב לבחירת פקדים ואופני הפעולה שלהם. ד"ר שמואל ארואס – פסיכולוג תעשייתי וקוגניטיבי – הוא יועץ עצמאי בתחומי הנדסת האנוש והארגונומיה. עיסוקו כרוך בשילוב ידע הנדסי ופסיכולוגי לצורך איתור ליקויי תפעול ושיפורי שמישות של מוצרים, לצד פיתוח מערכות ומכשירים מכל הסוגים; מלמד קורסים בנושאים אלה במחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל.
שמואל ארואס
פסיכולוגיה
מתודות ושיטות עבודה


חוויית המשתמש: כשמשתמשים פוגשים מוצרים
הספר האדום - מבוא ותשתית לתפיסת חוויית המשתמש וכלים ליישום.
Tal Florentin
טל פלורנטין
אפיון
מתודות ושיטות עבודה
ניהול


Sprint
הספר מציע תהליך מובנה של חמישה ימים המיועד לצוותים שרוצים לפתור בעיות גדולות ולבדוק רעיונות במהירות — מתכנון, דרך יצירה ועד לבדיקה מול משתמשים אמיתיים. ביום הראשון מגדירים את הבעיה, בונים מפת מסע המשתמש ומגבשים מטרות ושאלות קריטיות. בימים הבאים מייצרים קונספטים ורעיונות, עושים סקיצות, בוחרים את הפתרון הטוב ביותר, מכינים אב-טיפוס (מה שנראה אמיתי מספיק), ולבסוף ביום האחרון בודקים אותו עם קבוצה של משתמשים כדי ללמוד מהם, לגלות תובנות ולבדוק אם הכיוון נכון לפני שממשיכים להשקעה גדולה יותר. התהליך חזק במיוחד כי הוא מכניס מתח זמן שמכריח מיקוד ותפוקה, ממזער סיכונים ויוצר תובנות אמיתיות בתוך זמן קצר.
Jake Knapp, John Zeratsky, Braden Kowitz
מתודות ושיטות עבודה
מחקר


UX for Beginners
הספר הוא קורס מזורז שמציע 100 שיעורים קצרים שמכסים את יסודות חוויית המשתמש (UX) — מהבנה בסיסית של מה זה UX ועד כלי עבודה מעשיים ותובנות לגבי מחקר משתמשים, עיצוב ממשק, תוכן ומדידה. השיעורים עצמם מתוכננים להיות קלילים, לא טכניים מדי, עם הרבה דוגמאות מציאותיות, שפה ברורה ולעיתים הומור, מה שהופך אותו נגיש במיוחד למתחילים או למי שרוצה רענון בתחום.
Joel Marsh
ג'וניורים
אפיון
עיצוב


Build Better Products
הספר הוא מדריך פרקטי לבניית מוצרים ממוקדי משתמש שמביאים ערך אמיתי גם לעסק. הוא מציג שיטות מחקר, בדיקות ואיפיון שמסייעות להבין צרכים, לאמת רעיונות, לעצב אבטיפוס ולמדוד הצלחה לאורך הדרך – במטרה ליצור מוצרים יעילים, שימושיים ומצליחים יותר.
Laura Klein
ניהול
מחקר
מתודות ושיטות עבודה


Understanding Your Users
זהו מדריך מעשי למחקר משתמשים שנועד לעזור למעצבים, חוקרי UX וצוותי פיתוח להבין לעומק את הצרכים, ההתנהגויות והמוטיבציות של המשתמשים. הוא מציג מגוון שיטות מחקר — ראיונות, סקרים, תצפיות, קבוצות מיקוד ועוד — ומסביר כיצד להתכונן אליהן: מהגדרת מטרות המחקר, דרך גיוס משתתפים ובניית תרחישים ועד לניהול המפגש, ניתוח הנתונים והצגת הממצאים. לצד זאת, הוא כולל דוגמאות מהשטח, תבניות שימושיות וכלים פרקטיים המאפשרים לשלב את תובנות המחקר בתהליך הפיתוח, כדי ליצור מוצרים שהם גם פונקציונליים וגם באמת נוחים ושימושיים למשתמשים.
Catherine Courage
מחקר
מתודות ושיטות עבודה


Hooked
הספר מציג מודל שמסביר כיצד לבנות מוצרים שיוצרים הרגלים אצל המשתמשים, דרך מחזור של ארבעה שלבים: גירוי (Trigger) שמפעיל את המשתמש, פעולה (Action) פשוטה לביצוע, תגמול משתנה (Variable Reward) ששומר על עניין ומעלה את הציפייה, והשקעה (Investment) של המשתמש במוצר שמגבירה את המחויבות שלו לחזור אליו. הגישה מראה איך מוצרים מצליחים גורמים למשתמשים לשוב שוב ושוב, תוך התייחסות גם לשאלות אתיות לגבי מתי וכיצד נכון לעצב מוצרים מעוררי הרגלים.
Nir Eyal
פסיכולוגיה
מחקר
מתודות ושיטות עבודה


Thinking, Fast and Slow
הספר מסביר כיצד אנו חושבים ופועלים באמצעות שתי מערכות: האחת מהירה ואינטואיטיבית, והשנייה איטית ורציונלית. הוא מתאר כיצד הסתמכות יתר על החשיבה המהירה מובילה להטיות קוגניטיביות וטעויות שיפוט, ומדגיש את החשיבות של מודעות וחשיבה ביקורתית כדי לקבל החלטות מדויקות יותר.
Daniel Kahneman
פסיכולוגיה


Don’t Make Me Think
הספר Don’t Make Me Think של סטיב קראג הוא מדריך קלאסי לשיפור שמישות של אתרים וממשקים דיגיטליים. הרעיון המרכזי שלו הוא ש"ככל שהמשתמש חייב לחשוב פחות — זה טוב יותר": השימוש בממשק צריך להיות אינטואיטיבי, ברור, והכל חייב להיות פשוט ומובן בלי הסברים מיותרים. הספר מדגיש בין היתר את הצורך בסריקה עין על פני קריאה מלאה, חיפוש של סטנדרטים ועיצוב ויזואלי שמנחה, שימוש בתוויות וכפתורים ברורים, ויכולת לבצע בדיקות שמישות פשוטות כדי לגלות בעיות אמתיות.
Steve Krug
אפיון
מחקר
מתודות ושיטות עבודה


The Design of Everyday Things
הספר הוא קלאסיקה בעיצוב חוויית משתמש שמדגישה שהעיצוב של חפצים יום-יומיים — דלתות, מתגים, אפליקציות — צריך להיות אינטואיטיבי וברור. Don Norman מסביר איך עיצוב טוב מקל על המשתמש: מאפשר “לגלות” מה ניתן לעשות (discoverability), להבין איך הדברים פועלים, לקבל משוב (feedback) כשעושים פעולה — ומציע כללים פשוטים כמו שימוש בהגבלות (constraints), התאמה בין הבקרה לפעולה (mapping), ודגמים מנטליים (mental models). הרעיון המרכזי: לא להשתמש בביקורת על המשתמש כשהמוצר "לא ברור", אלא לשפר את העיצוב כך שיהיה ברור מאליו מה לעשות.

NNG
Donald A. Norman
פסיכולוגיה
אפיון
עיצוב


Rocket Surgery Made Easy
הספר הוא מדריך ידידותי לביצוע בדיקות שמישות פשוטות ויעילות, גם בלי צוות מחקר גדול או תקציב גבוה. הוא מציג שיטה קלה ליישום: בחירת כמה משתמשים, נתינת משימות בסיסיות, תצפית על החוויה שלהם והסקת מסקנות שמובילות לשיפורים מידיים. הרעיון המרכזי הוא שלא צריך מורכבות כדי לגלות בעיות קריטיות – מספיקות בדיקות קצרות ואיטרטיביות שמאפשרות לתקן מהר ולשפר את חוויית המשתמש לאורך כל תהליך הפיתוח.
Steve Krug
מחקר
מתודות ושיטות עבודה


Emotional Design: Why We Love (Or Hate) Everyday Things
האם תהיתם פעם מדוע יין זול טעים יותר בכוסות מפוארות? מדוע מכירות מחשבי מקינטוש זינקו כאשר אפל הציגה את ה-iMac הצבעוני? מחקר חדש על רגש וקוגניציה הראה שדברים מושכים באמת עובדים טוב יותר, כפי שדונלד נורמן מדגים בבירור בספר מרתק זה, שזכה לשבחים בכל מקום, החל מסיינטיפיק אמריקן ועד הניו יורקר. עיצוב רגשי מבטא את ההשפעה העמוקה של הרגשות שחפצים מעוררים, החל מנכונותנו להוציא אלפי דולרים על תיקי גוצ'י ושעוני רולקס, ועד להשפעת הרגש על חפצי היומיום של המחר. נורמן נשען על שפע של דוגמאות ותובנות מדעיות עדכניות כדי להציג חקירה נועזת של החפצים בעולמנו היומיומי. עיצוב רגשי ימשוך לא רק מעצבים ויצרנים, אלא גם מנהלים, פסיכולוגים וקוראים כלליים שאוהבים לחשוב על הדברים שלהם.

NNG
Donald A. Norman
פסיכולוגיה
אפיון
😮
לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו