טיפוגרפיה בעיצוב אתרים
שלך. הסיבה העיקרית שאנשים מבקרים באתר בפעם הראשונה היא לקרוא את המידע שהוא מספק. צרכנים רבים עדיין מקבלים מידע חיוני על עסק, מוצריו ושירותיו על ידי קריאת תוכן טקסטואלי - לא על ידי צפייה בסרטון הדרכה או התבוננות בתמונות מושכות. מילים חיוניות לכל אתר אינטרנט - והאופן שבו אתר מציג את המילים הללו חשוב לא פחות.
UXmatters
מפלצת הדחיינות
היי ושלום 😊
אני מאמין שחלקכם מכירים אותי כמי שמלמד ux.
אבל, יש לי עוד כמה כובעים עיקריים ואת אחד מהם אני רוצה לנצל לטובתכם, אולי יעזור קצת.
לפני שאני מאפיין, או מרצה, אני פסיכולוג, ולכן אני מרשה לעצמי לשים רגע את הכובע הזה ולנסות לעזור לכם לקטול את המפלצת הגדולה ביותר בדרך לתיק העבודות הנכסף.
מפלצת הדחיינות.

Ofer Monar, Ph.D. | UXer
איך הופכים את המוצר שלנו להרגל
יערה שלם נשיא מסכמת את פרק הפודקאסט ״איך להפוך את המוצר שלנו להרגל״ שבו דריה ורטהיים מדברת עם מיכל לופו, Group Product Manager, ועם סתיו לוי, Product Manager במאנדיי.קום, על הדרך ליצירת הרגל אצל המשתמשים שלנו ועל שלושת השלבים שחייבים להתקיים בשביל ליצור הרגל, על האתגרים ביצירת הרגלים לקהלים שונים במוצר, ועל איך יודעים שהצלחנו.

Startup for Startup
7 דברים שיעשו את ה- UX שלך אמפטי לקהילה הגאה
המאמר מציע שבעה טיפים לשיפור חוויית המשתמש (UX) עבור הקהל הגאה. המאמר מדגיש את החשיבות של הכללה ורגישות בתהליך העיצוב, וממליץ על שימוש באיור, צבעים, ותוכן שמייצגים את הקהילה הגאה בצורה מדויקת ומכילה. הוא מציע למעצבים להכיר את הצרכים הייחודיים של הקהל הגאה, לשלב סמלים ותכנים המייצגים את הזהות המגדרית והמינית, ולהבטיח שהממשק יהיה נגיש ונעים לשימוש עבור כל המשתמשים.

Create
איך להתאים פונטים?
המאמר מספק הנחיות לגבי התאמה יעילה של גופים בעיצוב. הוא מציע להשתמש בפונטים עם הבחנות ברורות בין תווים ותמיכה במספר שפות. יש לשלב גופנים דקורטיביים עם גופנים ניטרליים ולהשתמש בהם במשורה כדי להימנע מהכרעת העיצוב. שימוש במשקלי גופן מנוגדים יכול ליצור היררכיה חזותית. חיוני להקצות תפקידים ברורים לכל גופן כדי לשמור על עקביות וקריאות. המאמר מדגיש איזון בין אסתטיקה לפונקציונליות כדי לשפר את חווית המשתמש.

NNG
איך עורכים מחקר שוק לפני שמתחילים?
אחת השאלות הגדולות שהופכות רעיון לסטארטאפ וסטארטאפ ליוניקורן הוא האם יש או אין שוק למוצר/שירות מסוים. בשביל לדעת אם יש שוק, צריך לדעת איך עורכים מחקר שוק, יש די חברות בשוק שעושות את זה (גילוי נאות: גם אנחנו עושים), אבל אין דבר יותר טוב מלדעת לעשות זאת לבד.

Startup for Startup
איך בונים דף בית שמשרת את המוצר
בשנה האחרונה קיבלנו החלטה בצוות לבנות אתר בית חדש ל-מאנדיי. כזה שנקום בבוקר, נרפרש בלי סיבה ופשוט נהיה גאים בו.כשיצאנו לדרך, הייתה לי בקשה אחת מהצוות – בואו נעבוד בלי להציב גבולות ובלי לתמחר. בואו נחלום על האתר האידיאלי ואחר כך נשבור את הראש איך אפשר להוציא אותו לפועל. זאת הייתה ההחלטה החשובה ביותר שקיבלנו. זה נתן דרור ליצירתיות, לחשיבה מחוץ לקופסא ובסופו של דבר זה מה שעזר לנו להגיע לתוצאה שהגענו אליה.

Startup for Startup
😮
לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו