״אם משתמש עושה טעות-זה לא כי הוא טיפש, זה כי העיצוב לא מספיק טוב״- דון נורמן
😤"אם משתמש עושה טעות כלשהי, זה לא כי הוא טיפש, זה כי העיצוב לא מספיק טוב"🗣ציטוט של מחבר הספר, וגורו הUX - דון נורמן (מnn/g)✍️הספר הזה הוא חובה לכל מעצב, מכל תחום.דיברתי עליו מספר פעמים, אז חשבתי שתהנו מסיכום שלו.טוב לא בדיוק סיכום, כי יש בו המון מה ללמוד, אבל אלו עיקרי הדברים. 🤓🤗ממליץ לרכוש את הספר מאמזון, לא יקר מדי, ולשמור אותו על השולחן!📚📖בכללי, אל תהססו להשקיע בספרות מקצועית בתחום-זה גורם לכם ולסביבתכם לקחת את הלמידה והקריירה שלכם יותר ברצינות.

Stav Katz | ux.plained
תכונות רכות של מאפייני UX
אילו תכונות אתם צריכים כדי להיות מעצבים ממגנטים?🤔👓לא מספיק לדעת פיגמה/XD.👈כישורים טכניים הם הכרח, אך לא פחות חשוביםהם הכישורים הרכים- כאלו שפוגשים אותנובכל מרחבי העבודה, ולא רק מול המחשב.🤩בפוסט אני מתאר 4 כישורים כאלה שלדעתיולדעת מומחים רבים הם הכי חשובים שיש.

Stav Katz | ux.plained
5 טעויות שמעצבי חווית משתמש עושים בתהליכי גיוס להייטק
לאחרונה פתחנו ב-WhiteSource משרת מעצב חווית משתמש פרילנס בהיקף של 50%. פתאום, אחרי שנים שאני עוסק בתהליכי גיוס עקומים בלינקדאין, הגיעה העת לשנות במגרש החדש שבו נחשפתי אליו – עולם ה-HR. כבר בשלב כתיבת המודעה ישבתי עם ענבל המגייסת והעפנו את כל קלישאות הז׳אנר שמאפיינות את התחום. חברות רוצות גם וגם וגם. טעות. אנחנו רוצים מישהו/י עם ניסיון חזק במערכות מורכבות (SaaS), עם כמה שנות ניסיון בהובלה של תהליכי איפיון, תיק עבודות טוב והמלצות. זה הכל. מהרגע שאלו הוגדרו – תהליך הסינון קל מהותית.

חווית משתבש | Tal Solomon Vardy
😮
לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו