

חוויה ממש | עיצוב מוצר וחווית משתמש בישראל
תיאור
"חוויה ממש" הוא פודקאסט על חווית משתמש, לימודים וקריירה בתעשיית העיצוב. ליאור יאיר – מנהל מוצר ומרצה, וזיו מלצר – מעצב ויזם, שניהם מעסיקים שראיינו והעסיקו אלפי מעצבים לאורך השנים. יחד הם מדברים בפתיחות על תכנון נכון של קריירה ועל הצלחה מקצועית – מהזווית של מי שמלמד, מגייס וחי את התעשייה ביום-יום.ליאור יאיר, מנכ״ל משותף ב-,create יזם ויועץ. מרצה למחקר ועיצוב חווית משתמש, מחקר ואופטימיזציה עם מאות בוגרים מוכשרים שמובילים את התעשייה בישראל.זיו מלצר, מעצב ויזם עם יותר מ-20 שנות ניסיון בעולמות הסטארטאפים, מייסד-שותף של Hello Heart ומלווה חברות חדשות משלב הרעיון ועד הצמיחה
קטגוריות
פודקאסט
שיתוף
אירועים קרובים
📆
לא נמצאו אירועים קרובים
ברגע שיהיו - הם יופיעו כאן
מסלולי לימוד
No items found.
תכנים
😮 לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"
לימודי חווית משתמש בישראל
בפרק הפתיחה, החלטנו להסביר מעט למה החלטנו לשים את עצמנו אל מול מצלמה ומדוע בעצם הקמנו את הפודקאסט. בין השאר דיברנו על: מצב השוק בישראל: המעבר מחברות מוצר אל חברות שירותים, שינוי תפקיד המעצב והאחריות שלו, השינויים באקדמיה, ריבוי מוסדות הלימוד ואיך כל זה משפיע על מצב וכמות המשרות.
מה ההבדל בין ג׳וניורים לסניורים בעיני התעשייה
מי מבוגרי תוכניות הלימוד מצליח ולמה?
למה לא כל החברות מוכנות להעסיק ג׳וניורים? ולמה יש חברות שיעדיפו בוגרי תקשורת חזותית?
על מה חשוב לשים לב כשבוחרים מוסד לימודים וממה כדאי להיזהר?

חוויה ממש | עיצוב מוצר וחווית משתמש בישראל
ראיונות עבודה ומבחני בית
פרק טעון בו התווכחנו לא מעט אבל הסכמנו הרבה יותר. חלקנו טיפים מתוך הניסיון שלנו בכל הקשור להכנה לראיונות עבודה ותכנון נכון של הקריירה. בין השאר דיברנו על: האם אפשר בכלל להתכונן לראיונות עבודה? (כן , התשובה היא כן) אילו סוגי שאלות ישאלו בראיון? מה ההגיון מאחורי כל שאלה ואין נכון להתמודד איתן? למה חשוב להתכונן גם לשאול שאלות ולא רק לענות עליהן? האם זה בסדר לשלוח מבחן בית? איזה סוגי מבחני בית יש? מתי להגיד לא למבחן בית? מה אנחנו ממליצים למועמדים לשאול בראיון ואיך לזהות דגלים אדומים שעולים בראיונות אישיים.

חוויה ממש | עיצוב מוצר וחווית משתמש בישראל
😮 לא נמצא תוכן רלוונטי
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"
אבל אם נתקלתם בתוכן מתאים - נשמח שתשלחו לנו באמצעות כפתור "הצעת תוכן"

